نوشته شده توسط : alireza

 

 

اسم شهدا که می آید همه ما فکر میکنیم که این جماعت به درجات معنوی رسیده از روز اول نظر کرده بوده و بدون ذره ای گناه و کار اشتباه تا لحظات شهادت خود معصومانه زیسته اند . خواندن این دسته از کتابها را پیشنهاد میکنم چون با جذابیت و نگارش خاصی که دارند به ما میفهمانند شهدا همان کسانی هستند که دربین ما زندگی میکنند ، مدرسه و دانشگاه میروند ، عاشق میشوند ، شیطنت دارند و...... فقط در زندگی تصمیماتی گرفته اند که منجر به عاقبت به خیری آنها شده است .

در این پست به معرفی 5 کتاب میپردازیم که به بیان سیر کاملی از زندگی تا شهادت یک شهید که اکثر از زبان دوستان و خانواده  و همرزمان و همسران شهدا میپردازد. 

پیشنهاد میکنم به دور از عقاید و افکاری که دارید این کتابها را مطالعه کنید 



:: برچسب‌ها: کتاب , شهدا , کتاب شهدایی , سلام بر ابراهیم , شاهرخ ضرغام , شاهرخ حر انقلاب , قصه دلبری , شهید محمد خانی , عمار حلب , یادت باشد , دیجی کالا , دانلود کتاب , خرید کتاب , تخفیف , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

 

 

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه جست و جو کنیم. کتاب‌ها، می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

در این یادداشت، با 5 رمان عاشقانه معروف‌ آشنا می‌شویم که ما را با این احساس پیچیده‌ی انسانی آشنا می‌کنند. احساسی که گاهی با شور و شگفتی و گاهی با اشک و آه همراه است. 

بنده به شخصه خواندن این کتابهای بسایر جذاب  را به شما پیشنهاد میکنم....

 

 

معرفی پنج رمان عاشقانه و جذاب که باید بخوانید ! ( سری اول )

 معرفی کتاب صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز

 



:: برچسب‌ها: رمان , رمان عاشقانه , معرفی 5 رمان عاشقانه و جذاب که باید بخوانید , معرفی رمان , معرفی کتاب , کتاب , من پیش از تو , جوجو مویز , یک عاشقانه ی آرام , نادر ابراهیمی , چشمهایش , بزرگ علوی , احتمال عشق در نگاه اول , عشق , عشق اول , جنیفر ای اسمیت , سمانه سیدی , پنج قدم فاصله , کتاب عاشقانه , رمان عاشقانه , ریچل لیپینکات , کافه کتاب , book , cafe book ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()